PETRA ŠINIGOJ
Direktorica Seyfor Adriatic
Petra Šinigoj je direktorica podjetja Seyfor Adriatic. V podjetju je prisotna že več kot 20 let, svoje izkušnje je gradila v skoraj vseh segmentih poslovanja, vodenje pa je prevzela v letu 2017. Pod njenim vodstvom je podjetje na vseh tržiščih zraslo v enega vodilnih ponudnikov programskih rešitev.
BORUT PAHOR
nekdanji predsednik Republike Slovenije
Borut Pahor je v slovenskem političnem prostoru pustil velik pečat. S svojo karizmatičnostjo, prepoznavnim slogom in predanostjo dialogu je skozi leta postal eden najbolj priljubljenih političnih obrazov v državi. Politiki se je posvetil že kot mladinec, svojo pot pa nadaljeval do izvolitve za predsednika Državnega zbora in kasneje tudi predsednika vlade. Leta 2012 je bil izvoljen na najvišjo politično funkcijo v državi – predsednik Republike Slovenije, ki jo je opravljal dva mandata, vse do leta 2022. S svojim sproščenim slogom, vedno urejenim videzom in prepoznavno retoriko je hitro postal eden najbolj prepoznavnih in hkrati priljubljenih političnih obrazov v državi. Je človek, ki zna povezovati, tako znotraj Slovenije kot tudi v širšem mednarodnem prostoru. Čeprav se je po koncu predsedniškega mandata umaknil iz aktivne politike, občasno opravlja številna neformalna dvostranska srečanja s tujimi državniki in voditelji. Je ustvarjalec in voditelj podcasta z navdihujočimi sogovorniki, ustanovitelj nevladne organizacije Prijatelji zahodnega Balkana, avtor knjige, pobudnik številnih dobrodelnih iniciativ in predan športnik.
DAVID ZUPANČIČ
Zdravnik in pisatelj
David Zupančič je zdravnik, pisatelj, vodja podkasta Umetnost Lenarjenja in spletni vplivnež. Njegov knjižni prvenec Življenje v sivi coni je neposredno po izidu postal najhitreje prodajana knjiga slovenskega avtorja, na slovenskem knjižnem sejmu pa je bila razglašena za knjigo leta 2022. Leto dni kasneje je izdal že svojo drugo knjigo z naslovom Znanost mirnega življenja, ki je odšla po stopinjah prve knjige in v tednu dni postala velika prodajna uspešnica. Na spletni platformi Instagram je z iskrenim, duhovitim in strokovnim poročanjem zgradil ogromno bazo sledilcev, s katerimi deli znanstveno podprte informacije na temo medicine in zdravja, obenem pa ozavešča o duševnih motnjah in vprašanjih stresa in izgorelosti. Zaposlen je kot specialist infektologije v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana.
POLONA POŽGAN
Predavateljica komunikacije in retorike
Polona Požgan je po osnovni izobrazbi diplomirana zgodovinarka in diplomirana politologinja. Vendar se s svojo stroko ni nikoli zares ukvarjala. Že 22 let je medijsko izpostavljena predavateljica komunikacije in retorike, ki na svojih predavanjih s poslušalci na energičen in motivacijski način deli svoje znanje, izkušnje in zgodbe. Svoje znanje in izkušnje predaja tudi na spletnih tečajih, treningih in seminarjih.
Njene izkušnje:
• 20+ let javnega nastopanja
• 500+ tečajnic v spletnem programu
• 100+ predavanj letno
• 40.000+ slušateljev predavanj
NINA SCORTEGAGNA KAVČNIK
Strokovnjakinja za delovno pravo
Nina Scortegagna Kavčnik je specializirana za področje delovnega prava. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, med 2007 in 2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na fakulteti, višjih šolah, konferencah s področja delovnega prava in socialne varnosti ter avtorica več kot 300 strokovnih in nekaj znanstvenih člankov. Napisala je tudi več knjig s pravnega področja: Sporazum o odpovedi neuvedenemu dedovanju, Najemna pogodba za stanovanje in poslovni prostor, Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga, Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu in regresu ter Odpoved pogodbe o zaposlitvi. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka. Sodelovala je pri vseh pogajanjih za interventno zakonodajo.
ŠTEFKA KORADE PURG
Strokovnjakinja za plače v javnem sektorju
Štefka Korade Purg ima več kot 35 let delovnih izkušenj v državni upravi, kjer je opravljala različne naloge na področjih organiziranosti in sistemskega urejanja uprave in javnega sektorja, upravljanja kadrovskih virov s posebnim poudarkom na izvajanju in dograjevanju sistema javnih uslužbencev in tudi plačnega sistema ter sistemizacije delovnih mest, med drugim je opravljala tudi najzahtevnejše vodstvene naloge. Sodelovala je tudi v številnih projektnih in drugih skupinah, pri pripravi različnih sistemskih rešitev na področju organizacije in delovanja javnega sektorja. Teoretične in sistemske izkušnje je nadgradila s praktičnimi izkušnjami na zahtevnih delovnih mestih, kjer je vsakodnevno v praksi uporabljala znanja na področju organiziranosti in delovanja uprave, sistemizacije delovnih mest in plač ter finančnega poslovanja uprave. Je tudi avtorica različnih prispevkov z navedenih področij. Kot predavateljica sodeluje tudi v procesih izpopolnjevanja in usposabljanja javnih uslužbencev in študentov, prav tako sodeluje na konferencah in posvetih doma in v tujini.
PETRA MLAKAR
Davčna svetovalka
Petra Mlakar je samostojna davčna svetovalka v družbi Modri nasvet d.o.o. Pred tem je vodila Oddelek za davčno svetovanje v mednarodni družbi Deloitte & Touche d.o.o. V letu 2000 je opravila strokovni izpit po predlogu smernice EU o zaščiti in strokovnem imenu davčnega svetovalca pri Davčno finančno raziskovalnem inštitutu v Mariboru. Bila je tudi predsednica Društva davčnih svetovalcev Slovenije ter predsednica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije. Opravlja storitve davčnega svetovanja s področja dohodnine in davka od dohodkov pravnih oseb. Sodeluje v davčnih postopkih zoper davčne zavezance in opravlja davčne preglede pri pravnih osebah. Predava na seminarjih z davčno in finančno tematiko.
MARIJA TOMC MUC
Preizkušena računovodkinja in davčnica
Marija Tomc Muc je direktorica in solastnica računovodskega podjetja Biro Bonus d.o.o.. Svojo karierno pot je začela kot računovodkinja v srednje velikem podjetju, nadaljevala pa v enem večjih računovodskih servisov pri nas. Je imetnica strokovnih nazivov preizkušeni računovodja in preizkušeni davčnik. Svoje bogate praktične izkušnje in strokovno znanje deli na številnih seminarjih, kongresih in podobnih dogodkih. Je tudi članica Upravnega odbora Zbornice računovodskih servisov.
MOJCA MÜLLER
Davčna svetovalka, strokovnjakinja za DDV
Mojca Müller je aktivna in certificirana članica sekcije Preizkušeni davčniki pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Je ustanoviteljica, direktorica in strokovni vodja družbe ANOVA, davčne rešitve d.o.o. Skrbi za zahtevnejša vprašanja strank na področju računovodstva in davkov. Pripravlja davčna mnenja, strokovne članke in seminarje na temo DDV-ja in drugih davkov.
ROSANA DRAŽNIK
Preizkušena davčnica pri Slovenskem inštitutu za revizijo
Rosana Dražnik je magistra davčnega prava in preizkušena davčnica pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Več kot 20 let že svetuje slovenskim in mednarodnim strankam pri reševanju davčnih žuljev, tako na področju direktnih kot posrednih davkov. Stranke zastopa tudi v postopkih DIN. Njena primarna specializacija je DDV. Pred leti je bila tudi v strokovni skupini za DDV pri Evropski komisiji. Kot davčna svetovalka in zastopnica zavezancev v davčno inšpekcijskih nadzorih si je nabrala bogate izkušnje, ki jih na seminarjih v deli z udeleženci. Objavila je številne članke z davčno tematiko.
IRENA KAMENŠČAK
Davčna in pravna svetovalka
Irena Kamenščak je zaposlena v družbi BDO Svetovanje d.o.o. in ima dolgoletne ter pomembne izkušnje na področju davčnega svetovanja, delovnega prava, prava socialne varnosti, gospodarskega in obligacijskega prava. Svetovalne storitve opravlja tako za stranke v Sloveniji, kot tudi za stranke iz tujine. Prav tako ima veliko izkušenj pri opravljanju preventivnih in skrbnih davčnih pregledov pri družbah iz različnih dejavnosti.
ANDREJA SAMEC KODERMAN
Kadrovska strokovnjakinja
Andreja Samec Koderman deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Že več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti.
TADEJ HREN
vodja oddelka za obravnavo omrežnih incidentov pri SI-CERT
Tadej Hren je vodja oddelka za obravnavo omrežnih incidentov pri Nacionalnem odzivnem centru za kibernetsko varnost SI-CERT. Je izkušen strokovnjak na področju omrežne in informacijske varnosti z 20-letnimi izkušnjami. Redno predava na najrazličnejših dogodkih, namenjenih tako strokovni kot širši javnosti. Večkrat je sodeloval s policijo pri kriminalističnih preiskavah vdorov v sisteme slovenskih podjetij. Za pomoč pri preiskavi botneta je prejel tudi priznanje FBI.
BRANKO VIDIČ
Vodja Sektor za plače v javnem sektorju
Že več kot 20 let se ukvarja z uslužbenskim in plačnim sistemom javnega sektorja. Od leta 2009 na Ministrstvu za javno upravo vodi sektor za plače v javnem sektorju in kot predavatelj sodeluje na številnih seminarjih s področja uslužbenskega in plačnega sistema javnega sektorja. V letih 2007 do 2014 je kot predstavnik Slovenije sodeloval v strokovnih skupinah glede javnega managementa, delovnih razmerij in plač v okviru Organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD) in neformalne mreže evropskih javnih uprav – EUPAN, znotraj katere je v času slovenskega predsedovanja Svetu EU v letu 2008 vodil skupino za socialni dialog. Kot član vladne pogajalske skupine za pogajanja o prenovi plačnega sistema javnega sektorja in odpravi nesorazmerij v osnovnih plačah, je v letih 2022 – 2024 bil neposredno vključen v pogajanja s sindikati javnega sektorja in pripravo relevantnih aktov za prenovo plačnega sistema javnega sektorja, ki se bo začel uporabljati 1. januarja 2025. Med drugim je tudi avtor prispevka o sistemskih pomanjkljivostih plačnega sistema javnega sektorja iz leta 2018 in soavtor komentarja Zakona o sistemu plač v javnem sektorju iz leta 2022.
UROŠ ŽOHAR
Intera d.o.o.
Uroš Žohar svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Je svetovalec za CRM v podjetju Intera. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog, se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.
NINA BOŽJAK LIPOVŠEK
Mikrografija d.o.o.
Nina Božjak Lipovšek je samostojna komercialistka in IT svetovalka za poslovne rešitve v podjetju Mikrografija. Več kot 15 let je aktivno udeležena v različnih IKT projektih iz gospodarstva in javnega sektorja. Reference pridobiva v različnih vlogah, kot svetovalka, vodja projektov, pripravljavka vsebin, predavateljica ali kot izvajalka določenega dela procesa. Zadnja leta pa se osredotoča predvsem na teme povezane z brezpapirnim poslovanjem in digitalizacijo delovnih procesov.
MIHA GANTAR
Leoss d.o.o.
Miha je vodja sistemskih rešitev pri podjetju LEOSS d.o.o. in ima več kot 20 let izkušenj na področju uvajanja tehnologij črtne kode in RFID v intralogistične procese. Diplomirani inženir logistike se je izkazal s snovanjem in implementacijo WMS sistemov v Sloveniji in Adriatic regiji, kjer je v zadnjih 10 letih uspešno vodil več kot 100 projektov. Trenutno deluje tudi kot gostujoči strokovnjak na Fakulteti za logistiko Univerze v Mariboru.
BRIGITA TOMAŽIČ
Vodja prodaje Saop
Brigita Tomažič je vodja prodaje za Saop. S svojim pristopom in izkušnjami vodenja skrbi za razvoj prodajnega programa Saop, pri čemer poudarja osredotočenost na potrebe strank ter uspešno usklajuje cilje prodajne ekipe s strategijami podjetja.
SABINA VIDMAR
Prodajna svetovalka za program Saop
Sabina Vidmar deluje kot prodajna svetovalka za program Saop, kjer skrbi za svetovanje strankam glede uporabe in izbire poslovnih programov, ki so namenjeni učinkovitemu upravljanju poslovnih procesov. Njen vsakdan obsega komunikacijo s strankami, prepoznavanje njihovih potreb ter prilagajanje rešitev, ki izboljšajo poslovno delovanje podjetij, še posebej na področju računovodstva, financ in upravljanja virov. S svojimi izkušnjami pomaga strankam optimizirati njihove poslovne procese z uvedbo ustreznih programskih rešitev.
NINA BRATOŽ ŠIRCA
Prodajna svetovalka za program Saop
Nina Bratož Širca že več kot šest let uspešno gradi kariero v skupini Seyfor, kjer skrbi za prodajo ERP rešitev. Njeno strokovno znanje in praktične izkušnje so ključnega pomena pri svetovanju strankam. V njenem portfelju je že vrsta uspešno zaključenih prodajnih projektov, ki so strankam omogočili optimalne rezultate in olajšali vsakodnevne poslovne procese. Največji uspeh dosega na projektih, povezanih z registracijo delovnega časa, obračunom storitev in materialnim knjigovodstvom za šole. Svojo vlogo gradi na doslednosti in zaupanju, kar je ključno za dolgoročna in uspešna sodelovanja s strankami.
ŠPELA BEGUŠ
Strokovnjakinja za Saop plače in kadrovsko evidenco
Špela Beguš je svetovalka za program Saop (Obračun plač in Kadrovska evidenca). Izkušnje s področja računovodstva je pridobila z večletnim delom v javnem sektorju. Leta 2018 se je podjetju Seyfor pridružila kot svetovalka na področju Obračuna plač, Kadrovske evidence, Drugih osebnih prejemkov in Potnih nalogov. Njeno delo obsega vsakodnevno pomoč uporabnikom pri uporabi programa, svoje znanje in izkušnje pa pogosto deli tudi na seminarjih in dogodkih.
TAMARA KOBAL
Strokovnjakinja za Saop knjigovodstvo
Tamara Kobal je svetovalka za področje knjigovodstva v programu Saop z več kot 15 letnimi izkušnjami na področju računovodstva. V svoji karieri se je ukvarjala tako z računovodenjem samostojnim podjetnikom kot tudi društvom in pravnim osebam zasebnega prava. S svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem že nekaj let bogati ekipo Seyfor, kjer svetuje uporabnikom pri uporabi programa Saop.
MATIJA ŠČUKA
Produktni vodja
Matija Ščuka je svoje prve izkušnje z računovodstvom pridobil z delom v družinskem računovodskem podjetju. V podjetju Seyfor se je najprej pridružil podpori Minimax, kmalu pa postal produktni vodja omenjenega oddelka. Po sedmih letih produktnega vodenja Minimax je v začetku leta 2024 prevzel vodenje nove generacije spletnih rešitev v skupini Seyfor Adriatic.
MATJAŽ RIBNIKAR
Strokovnjak za program Opal – knjigovodsko področje
Matjaž Ribnikar je strokovnjak za področje financ, DDV-ja, računovodskega poročanja, davkov, kadrov ter osnovnih sredstev. Bogatijo ga dolgoletne izkušnje dela na področju računovodstva in kontrolinga. Je izkušen implementator in svetovalec za program Opal, kjer sodeluje tudi pri razvoju in pomaga strankam pri njihovih izzivih z uporabo programa.
BORIS KALIN
Strokovnjak za digitalizacijo poslovnih procesov proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov
Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v Ljubljani je bil zaposlen 10 let v Fructalu kot pomočnik vodje proizvodnje, kasneje pa 11 let v Incom d.o.o. kot vodja proizvodnje.
MITJA ŽIVKO
Svetovalec za Saop Knjigovodstvo
Svetovalec je strokovnjak za področje knjigovodstva v programu Saop. Dela v podpori in uporabnikom dnevno pomaga pri reševanju izzivov, s katerimi se srečujejo pri delu. Specializiran je za področje obračunavanja storitev v javnih zavodih. Poleg tega ima dolgoletne izkušnje s področja implementacije Saop programa pri uporabnikih in s predavanji na seminarjih, dogodkih.
MATEJ MARKELJ
Produktni vodja za področje Business Intelligence (BI) v podjetju Seyfor
Kot ključni povezovalec med razvojnim timom in strankami zagotavlja, da so BI rešitve oblikovane in prilagojene za najboljše delovanje v praksi. S svojim strokovnim znanjem aktivno sodeluje pri zasnovah, razvoju in implementacijah BI rešitev, s ciljem povečanja učinkovitosti in izkoristka podatkov. V svoji vlogi neprestano išče priložnosti za inovacije, s čimer zagotavlja, da so rešitve v koraku s časom.
JANA TRBIŽAN
Vsebinska svetovalka Seyfor
Jana Trbižan je vsebinska svetovalka v podjetju Seyfor, kjer s svojim znanjem in izkušnjami pokriva področja računovodstva in notranjega revidiranja tako v zasebnem kot javnem sektorju. Kot izkušena ekonomistka je doslej objavila več kot 100 strokovnih prispevkov na teh področjih. Poleg tega predava o aktualnih in praktičnih temah, povezanih z računovodstvom in notranjim revidiranjem.
MARJAN OBREZA
Strokovnjak za področje Saop trgovine in proizvodnje
Marjan je strokovnjak za področje trgovine in proizvodnje in implementator programa Saop. Po izobrazbi je diplomirani inženir računalništva in informatike. Zaposlen je v podpori uporabnikom, kjer jim dnevno pomaga pri reševanju izzivov, svoje bogate izkušnje pa z veseljem deli tudi v vlogi predavatelja na Seyfor dogodkih in seminarjih.
MARJAN NOVAK
Implementator in svetovalec za program Opal
Marjan je strokovnjak za področje blagovnega knjigovodstva v programu Opal. Z več kot 20-letnimi izkušnjami strankam vsakodnevno pomaga pri reševanju izzivov, s katerimi se srečujejo pri svojem delu. Sodeluje pri ustvarjanju in testiranju programa Opal.
LUKA BRECELJ
Implementator in svetovalec za program Vasco
Luka je strokovnjak za programe veleprodaje, maloprodaje, skladiščnega poslovanja, ter drugih modulov za razširjanje dejavnosti trgovine, kot tudi za povezovanje z drugimi zunanjimi rešitvami preko API vmesnika. Dela tudi na razvoju in testiranju novega maloprodajnega sistema mojPOS.
JANEZ ROŽMAN
Implementator in svetovalec za program Vasco
Janez je strokovnjak za programe iz področja računovodstva in Vasco spletnih rešitev. Je tudi produktni vodja Vasco eDan in mDan sistema za vodenje delovnega časa. Z delom na podpori in pri razvoju aplikacij je vedno v stiku z najnovejšimi smernicami in zakoni, kar se uspešno združuje pri razvoju obstoječih ali novih aplikacij.
ANŽE BUKOVNIK
Implementator in svetovalec za program Vasco
Anže je strokovnjak za področje računovodstva (Glavna knjiga, Plače, Prejete fakture ..) in tudi za Vasco spletne rešitve, ki tečejo v oblaku. Je produktni vodja Knjige prejetih faktur. Preko podpore strankam je dnevno v stiku s konstantnimi spremembami in željami uporabnikov programov, čemur se skušajo Vasco programi kar najbolj približati.