PETRA ŠINIGOJ

Direktorica Seyfor Adriatic

Petra Šinigoj je direktorica podjetja Seyfor Adriatic. V podjetju je prisotna že več kot 20 let, svoje izkušnje je gradila v skoraj vseh segmentih poslovanja, vodenje pa je prevzela v letu 2017. Pod njenim vodstvom je podjetje na vseh tržiščih zraslo v enega vodilnih ponudnikov programskih rešitev.

 

DAVID ZUPANČIČ

Zdravnik in pisatelj

David Zupančič je zdravnik, pisatelj, vodja podkasta Umetnost Lenarjenja in spletni vplivnež. Njegov knjižni prvenec Življenje v sivi coni je neposredno po izidu postal najhitreje prodajana knjiga slovenskega avtorja, na slovenskem knjižnem sejmu pa je bila razglašena za knjigo leta 2022. Leto dni kasneje je izdal že svojo drugo knjigo z naslovom Znanost mirnega življenja, ki je odšla po stopinjah prve knjige in v tednu dni postala velika prodajna uspešnica. Na spletni platformi Instagram je z iskrenim, duhovitim in strokovnim poročanjem zgradil ogromno bazo sledilcev, s katerimi deli znanstveno podprte informacije na temo medicine in zdravja, obenem pa ozavešča o duševnih motnjah in vprašanjih stresa in izgorelosti. Zaposlen je kot specialist infektologije v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana.

 

NINA SCORTEGAGNA KAVČNIK

Strokovnjakinja za delovno pravo

Nina Scortegagna Kavčnik je specializirana za področje delovnega prava. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, med 2007 in 2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na fakulteti, višjih šolah, konferencah s področja delovnega prava in socialne varnosti ter avtorica več kot 300 strokovnih in nekaj znanstvenih člankov. Napisala je tudi več knjig s pravnega področja: Sporazum o odpovedi neuvedenemu dedovanju, Najemna pogodba za stanovanje in poslovni prostor, Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga, Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu in regresu ter Odpoved pogodbe o zaposlitvi. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka. Sodelovala je pri vseh pogajanjih za interventno zakonodajo.

ŠTEFKA KORADE PURG

Strokovnjakinja za plače v javnem sektorju

Štefka Korade Purg ima več kot 35 let delovnih izkušenj v državni upravi, kjer je opravljala različne naloge na področjih organiziranosti in sistemskega urejanja uprave in javnega sektorja, upravljanja kadrovskih virov s posebnim poudarkom na izvajanju in dograjevanju sistema javnih uslužbencev in tudi plačnega sistema ter sistemizacije delovnih mest, med drugim je opravljala tudi najzahtevnejše vodstvene naloge. Sodelovala je tudi v številnih projektnih in drugih skupinah, pri pripravi različnih sistemskih rešitev na področju organizacije in delovanja javnega sektorja. Teoretične in sistemske izkušnje je nadgradila s praktičnimi izkušnjami na zahtevnih delovnih mestih, kjer je vsakodnevno v praksi uporabljala znanja na področju organiziranosti in delovanja uprave, sistemizacije delovnih mest in plač ter finančnega poslovanja uprave. Je tudi avtorica različnih prispevkov z navedenih področij. Kot predavateljica sodeluje tudi v procesih izpopolnjevanja in usposabljanja javnih uslužbencev in študentov, prav tako sodeluje na konferencah in posvetih doma in v tujini.

PETRA MLAKAR

Davčna svetovalka

Petra Mlakar je samostojna davčna svetovalka v družbi Modri nasvet d.o.o. Pred tem je vodila Oddelek za davčno svetovanje v mednarodni družbi Deloitte & Touche d.o.o. V letu 2000 je opravila strokovni izpit po predlogu smernice EU o zaščiti in strokovnem imenu davčnega svetovalca pri Davčno finančno raziskovalnem inštitutu v Mariboru. Bila je tudi predsednica Društva davčnih svetovalcev Slovenije ter predsednica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije. Opravlja storitve davčnega svetovanja s področja dohodnine in davka od dohodkov pravnih oseb. Sodeluje v davčnih postopkih zoper davčne zavezance in opravlja davčne preglede pri pravnih osebah. Predava na seminarjih z davčno in finančno tematiko.

MARIJA TOMC MUC

Preizkušena računovodkinja in davčnica

Marija Tomc Muc je direktorica in solastnica računovodskega podjetja Biro Bonus d.o.o.. Svojo karierno pot je začela kot računovodkinja v srednje velikem podjetju, nadaljevala pa v enem večjih računovodskih servisov pri nas. Je imetnica strokovnih nazivov preizkušeni računovodja in preizkušeni davčnik. Svoje bogate praktične izkušnje in strokovno znanje deli na številnih seminarjih, kongresih in podobnih dogodkih. Je tudi članica Upravnega odbora Zbornice računovodskih servisov.

MOJCA MÜLLER

Davčna svetovalka, strokovnjakinja za DDV

Mojca Müller je aktivna in certificirana članica sekcije Preizkušeni davčniki pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Je ustanoviteljica, direktorica in strokovni vodja družbe ANOVA, davčne rešitve d.o.o. Skrbi za zahtevnejša vprašanja strank na področju računovodstva in davkov. Pripravlja davčna mnenja, strokovne članke in seminarje na temo DDV-ja in drugih davkov.

ROSANA DRAŽNIK

Davčnica pri Slovenskem inštitutu za revizijo

Rosana Dražnik je magistra davčnega prava in preizkušena davčnica pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Več kot 20 let že svetuje slovenskim in mednarodnim strankam pri reševanju davčnih žuljev, tako na področju direktnih kot posrednih davkov. Stranke zastopa tudi v postopkih DIN. Njena primarna specializacija je DDV. Pred leti je bila tudi v strokovni skupini za DDV pri Evropski komisiji. Kot davčna svetovalka in zastopnica zavezancev v davčno inšpekcijskih nadzorih si je nabrala bogate izkušnje, ki jih na seminarjih v deli z udeleženci. Objavila je številne članke z davčno tematiko.

 

IRENA KAMENŠČAK

Davčna in pravna svetovalka

Irena Kamenščak je zaposlena v družbi BDO Svetovanje d.o.o. in ima dolgoletne ter pomembne izkušnje na področju davčnega svetovanja, delovnega prava, prava socialne varnosti, gospodarskega in obligacijskega prava. Svetovalne storitve opravlja tako za stranke v Sloveniji, kot tudi za stranke iz tujine. Prav tako ima veliko izkušenj pri opravljanju preventivnih in skrbnih davčnih pregledov pri družbah iz različnih dejavnosti.

ANDREJA SAMEC KODERMAN

Kadrovska strokovnjakinja

Andreja Samec Koderman deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Že več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti.

ŠPELA BEGUŠ

Strokovnjakinja za Saop plače in kadrovsko evidenco

Špela Beguš je svetovalka za program Saop (Obračun plač in Kadrovska evidenca). Izkušnje s področja računovodstva je pridobila z večletnim delom v javnem sektorju. Leta 2018 se je podjetju Seyfor pridružila kot svetovalka na področju Obračuna plač, Kadrovske evidence, Drugih osebnih prejemkov in Potnih nalogov. Njeno delo obsega vsakodnevno pomoč uporabnikom pri uporabi programa, svoje znanje in izkušnje pa pogosto deli tudi na seminarjih in dogodkih.

TAMARA KOBAL

Strokovnjakinja za Saop knjigovodstvo

Tamara Kobal je svetovalka za področje knjigovodstva v programu Saop z več kot 15 letnimi izkušnjami na področju računovodstva. V svoji karieri se je ukvarjala tako z računovodenjem samostojnim podjetnikom kot tudi društvom in pravnim osebam zasebnega prava. S svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem že nekaj let bogati ekipo Seyfor, kjer svetuje uporabnikom pri uporabi programa Saop.

SABINA VIDMAR

Prodajna svetovalka za program Saop

Sabina Vidmar deluje kot prodajna svetovalka za program Saop , kjer skrbi za svetovanje strankam glede uporabe in izbire poslovnih programov, ki so namenjeni učinkovitemu upravljanju poslovnih procesov. Njen vsakdan obsega komunikacijo s strankami, prepoznavanje njihovih potreb ter prilagajanje rešitev, ki izboljšajo poslovno delovanje podjetij, še posebej na področju računovodstva, financ in upravljanja virov. S svojimi izkušnjami pomaga strankam optimizirati njihove poslovne procese z uvedbo ustreznih programskih rešitev.

MATIJA ŠČUKA

Produktni vodja

Matija Ščuka je svoje prve izkušnje z računovodstvom pridobil z delom v družinskem računovodskem podjetju. V podjetju Seyfor se je najprej pridružil podpori Minimax, kmalu pa postal produktni vodja omenjenega oddelka. Po sedmih letih produktnega vodenja Minimax je v začetku leta 2024 prevzel vodenje nove generacije spletnih rešitev v skupini Seyfor Adriatic.

MATJAŽ RIBNIKAR

Strokovnjak za program Opal – knjigovodsko področje

Matjaž Ribnikar je strokovnjak za področje financ, DDV-ja, računovodskega poročanja, davkov, kadrov ter osnovnih sredstev. Bogatijo ga dolgoletne izkušnje dela na področju računovodstva in kontrolinga. Je izkušen implementator in svetovalec za program Opal, kjer sodeluje tudi pri razvoju in pomaga strankam pri njihovih izzivih z uporabo programa.

BORIS KALIN

Strokovnjak za digitalizacijo poslovnih procesov proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov

Boris Kalin je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih, trgovskih in javnih ustanov. Po zaključenem študiju kemije v Ljubljani je bil zaposlen 10 let v Fructalu kot pomočnik vodje proizvodnje, kasneje pa 11 let v Incom d.o.o. kot vodja proizvodnje.

MITJA ŽIVKO

Svetovalec za Saop Knjigovodstvo

Svetovalec je strokovnjak za področje knjigovodstva v programu Saop. Dela v podpori in uporabnikom dnevno pomaga pri reševanju izzivov, s katerimi se srečujejo pri delu. Specializiran je za področje obračunavanja storitev v javnih zavodih. Poleg tega ima dolgoletne izkušnje s področja implementacije Saop programa pri uporabnikih in s predavanji na seminarjih, dogodkih.

MATEJ MARKELJ

Produktni vodja za področje Business Intelligence (BI) v podjetju Seyfor

Kot ključni povezovalec med razvojnim timom in strankami zagotavlja, da so BI rešitve oblikovane in prilagojene za najboljše delovanje v praksi. S svojim strokovnim znanjem aktivno sodeluje pri zasnovah, razvoju in implementacijah BI rešitev, s ciljem povečanja učinkovitosti in izkoristka podatkov. V svoji vlogi neprestano išče priložnosti za inovacije, s čimer zagotavlja, da so rešitve v koraku s časom.

JANA TRBIŽAN

Vsebinska svetovalka Seyfor

Jana Trbižan je vsebinska svetovalka v podjetju Seyfor, kjer s svojim znanjem in izkušnjami pokriva področja računovodstva in notranjega revidiranja tako v zasebnem kot javnem sektorju. Kot izkušena ekonomistka je doslej objavila več kot 100 strokovnih prispevkov na teh področjih. Poleg tega predava o aktualnih in praktičnih temah, povezanih z računovodstvom in notranjim revidiranjem.

MARJAN OBREZA

Strokovnjak za področje Saop trgovine in proizvodnje

Marjan je strokovnjak za področje trgovine in proizvodnje in implementator programa Saop. Po izobrazbi je diplomirani inženir računalništva in informatike. Zaposlen je v podpori uporabnikom, kjer jim dnevno pomaga pri reševanju izzivov, svoje bogate izkušnje pa z veseljem deli tudi v vlogi predavatelja na Seyfor dogodkih in seminarjih.

MARJAN NOVAK

Implementator in svetovalec za program Opal

Marjan je strokovnjak za področje Blagovnega knjigovodstva v programu Opal. S svojimi več kot 20 letnimi izkušnjami strankam dnevno pomaga pri reševanju izzivov, s katerimi se srečujejo pri svojem delu. Sodeluje pri ustvarjanju in testiranju programa Opal.

Prijava na Seyforum


Zagotovite si svojo vstopnico po "early bird" ceni do 30. oktobra.
Število mest na dogodku je omejeno.


Prijava na konferenco